W aktualnej edycji kampanii poruszono tematykę chorób z zakresu urologii, chorób układu moczowego, schorzeń wątroby, terapii bólu, problemów z łysieniem oraz niedoborami cynku.
W wydaniu przedstawiono poniższą tematykę:
- NAFLD jako choroba XXI wieku
- Profilaktyka 40 plus a zdrowa wątroba
- Rowery elektryczne i ich wpływ na kondycję
- Leczenie światłem spolaryzowanym w ortopedii i reumatologii
- Ważna rola treningu w zdrowiu mężczyzny - wywiad z Panem Tomaszem Kammelem
- Aktywność fizyczna i jej wpływ na zdrowie mężczyzn - wywiad z Panem Michałem Woronieckim
- Potrzeby wizyt u urologa
- Cynk jako naturalna ochrona przed wirusami i bakteriami
- Aktywność fizyczna wśród seniorów.
Wszystko po to, by budować społeczną świadomość oraz zmieniać sytuację osób chorych na lepsze. Dzięki ekspertom zaangażowanym w akcję przedstawiono wszystkie aspekty życia pacjenta począwszy od profilaktyki, diagnostyk, aż do optymalnego innowacyjnego leczenia i kontroli choroby. Postawiono na rzetelny i sprawdzony przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych specjalistów między innymi Pana Marka Pilcha, eksperta i ambasadora Głosu Seniora.
W razie jakichkolwiek pytań, służę pomocą.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za owocną współpracę.
Pozdrawiam ,
Krzysztof Nazarewicz
_Junior Project Manager_
+48 575 291 500
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mediaplanet.com [1] | caybon.com [2]
ul. Zielna 37 00-108 Warszawa
Links:
------
[1] https://mediaplanet.com/
[2] https://caybon.com/
[3] http://project.mediaplanet.com/26037.pdf?utm_source=halfpage&utm_medium=wyborcza&utm_campaign=zdrowiemezczyznyQ22022W
[4] http://www.byczdrowym.info