UA-66923109-1

Polskie Towarzystwo Badania Bólu

Polish Association for the Study of Pain

Polskie Towarzystwo Badania Bólu

Polish Association for the Study of Pain

PTBB

Ogólnodostępna bezpłatna infolinia ekspercka „Ulga w bólu”

Już 8 września 2008 r. w ramach Ogólnopolskiego programu skutecznej kontroli bólu „Ulga w bólu” ruszyła ogólnodostępna bezpłatna infolinia ekspercka, na której można uzyskać porady dotyczące skutecznej kontroli bólu. Specjaliści kampanii udzielają praktycznych informacji na temat nowoczesnych i efektywnych metod uśmierzania bólu oraz miejsc, gdzie pacjenci mogą otrzymać kompleksową specjalistyczną pomoc.

Infolinia jest czynna w każdy poniedziałek i piątek od 13.00 do 15.00

Pod numerem: 0 800 706 838 dyżurują eksperci Rady Programowej kampanii „Ulga w bólu”

  • dr n. med. Anna Przeklasa-Muszyńska oraz
  • dr n. med. Małgorzata Kocot-Kępska

na co dzień związane z Zakładem Badania i Leczenia Bólu Katedry Anestezjologii i Intensywnej Terapii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Infolinia jest czynna do 30 listopada.

Inicjatorem programu jest firma Grünenthal. Patronem programu jest Polskie Towarzystwo Badania Bólu.

Dodatkowych informacji udzielają:

  • Katarzyna Szczypek: 510 290 720, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Katarzyna Chojnowska: 602 275 672, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

„Ulga w bólu” – Ogólnopolski program skutecznej kontroli bólu ma na celu zwiększenie świadomości Polaków nt. standardów skutecznego leczenia przewlekłego bólu o średnim i dużym natężeniu. Ideą kampanii jest popularyzowanie nowoczesnych i bezpiecznych strategii kontroli bólu z wykorzystaniem pełnej drabiny analgetycznej WHO, a także likwidacja mitów i stereotypów związanych z farmakologicznym leczeniem bólu. Do najważniejszych działań, które zostaną podjęte w ramach programu, należą badania opinii publicznej na temat postaw Polaków związanych z bólem i jego kontrolą, dni otwarte w poradniach leczenia bólu, warsztaty dla lekarzy oraz warsztaty edukacyjne dla mediów. W trakcie kampanii uruchomiona zostanie specjalna infolinia, a pacjentom i ich rodzinom udostępniane będą materiały edukacyjne stworzone we współpracy z Radą Ekspertów kampanii. Program trwać będzie do grudnia 2008 r. Jego inicjatorem jest firma farmaceutyczna Grünenthal. Patronat honorowy i merytoryczny nad projektem objęło Polskie Towarzystwo Badania Bólu (PTBB).